2014. augusztus 4., hétfő

Kis asztal

Volt egy régen vásárolt üvegtetejű asztalkám. Igazából csak tettem ide meg oda. Egy ideje elvesztette a funkcióját. Aztán jött az ötlet! Át kell alakítani, újba kell öltöztetni! Hát így történt:
Ilyen volt ( miután levettem a tetejét)




Majd elkezdtem festeni Annie Sloan CP krétafestékkel, country grey színnel.


A festés kész és már száraz is. Az a jó ebben a festékben: pillanatok alatt szárad.


És mehet a csiszolás. Az éleket csíszolópapírral visszacsiszolom, így érem el a kopottas hatást.



Csiszolás után színtelen waxal átkentem és ráragasztottam a tetejét szilikon ragasztóval.

Az üveget csak nem hagyom érintetlenül! : fogtam egy csipkemintás stencilt és egy doboz Pentart opálpasztát és szépen mintát varázsoltam a közepére.



Igy néz ki.

...
Már csak a helyére kell tenni..majd legközelebb megmutatom hová került!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése