2014. február 25., kedd

Kirakat

Egyszerűen tennem kell valamit. Úgy érzem rengeteg időt elpocsékoltam, hogy mindent , amit eddigi életem során alkottam, nem örökítettem meg. Ugyan vannak fotóim, de nem elég. Minden nap eszembe jut valami, amit készítettem, átalakítottam és nagyon sajnálom, hogy nem fotóztam le. De nem baj. Talán még van időm újabb és újabb dolgokat kitalálni és megvalósítani.
 Eszembe jutott a kirakatosdi! Annyira szerettem mindig kitalálni, megálmodni, majd kivitelezni. Persze elég kötött a téma ( mert mégis csak egy kenyérbolt ! ) de ugyanakkor határtalan!
Megpróbálok összeszedni pár képet.
 Egyelőre csak kettőt találtam és annak is elég rossz a minősége, mert ablakot fényképezni telefonnal nem egyszerű dolog. :(

Retró

Népi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése