2015. december 23., szerda

Judó konyhája

Van aki házat vesz, van aki házat elad. Van aki új bútort vesz van aki régit. És van aki eladja a házat és megtartja a régi bútort. A szóban forgó konyhaszekrény aránylag újnak mondható, zöld színű bútorlapból készült.
Juditnak régi vágya volt egy fehér- bézs- rózsás romantikus konyha. Itt volt a megfelelő alkalom, hogy ezt megvalósítsa. Így magával vihet egy darabot a szülei házából. Persze más generáció, más ízlés. Ezért volt szükség rám, hogy kicsit átalakítsam , olyan konyhát varázsoljak belőle, ami megfelel és szépen beilleszkedik egy fiatalos pesti lakásba. Nagyon sok beszélgetés előzte meg a bútor festést. Rengeteget egyeztettünk, mintákat próbálgattunk, ötleteket gyűjtögettünk. Miközben kitárgyaltuk az élet nagy dolgait.... :)  született egy döntés.
Így kezdődött:


Első lépésként az üvegeket maszkoltam, majd fehérre festettem az egészet.
Mivel az alap szín zöld volt, nem tudtam koptatni, mert nem nézett volna jól ki a zöld színű kopás.

Ezért a kopásokat festettem. Majd az ajtó betéteket is sötétbarnára színeztem, hogy visszacsiszolásnál szép legyen az eredmény.








A barnára bézs szín következett, kevés fehérrel foltozva.
Az ajtók sarkaiba finom csipkeminta került.

A fő helyre meg a hőn áhított rózsaszín rózsacsokor.








 Lakkoztam a végén, vízbázisú lakkal, hogy ellenállóvá tegyem az igénybevételnek.


Vidám , fiatalos, romantikus, fehér, bézs, kopott.....minden, amit szeretett volna Judit.
Remélem nemsokára bekerül a felújított konyhájába, hogy minél hamarabb élvezni tudja romantikáját.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése