2019. május 28., kedd

Hollóból hattyú

Egy nagyon kedves fiatal házaspárt ismertem meg, miközben átfestettem a konyhabútorukat. Sötét tölgy frontos praktikus kialalkítású konyha, ami a maga idejében csúcsminőségnek számított.  Tulajdonosok a házzal vették pár éve. Belakták, használták, de soha nem tetszett nekik a színe. Túl komor, sötét volt a ház többi részéhez. Elmondásuk szerint évek óta töprengtek rajta, hogy cseréljék le, de valahogy mindig el lett napolva ez a téma.
Ekkor kerültem én a képbe, így belevágtunk. Az Autentico színpalettáról viszonylag hamar és teljes egyetértéssel sikerült kiválasztani a kellemes Regency white színt. A frontokat elhoztam és saját műhelyemben festettem, az otthon maradó rész meg a helyszínen készült el.
Munka közben nagyon jó volt látni azt a számomra ideális családot, ahol két gyönyörű gyerek, egy fiú, egy lány van. Jó testvérek módjára, kihasználva a jó időt az udvaron játszanak......
Ott, ahol az apuka éppen füvet nyír, amíg az anyuka takarít. Tehát minden mint a filmeken!!! Annyira jó volt látni ! Olyan megnyugtató érzés volt náluk lenni😍. Nagyon örülök, hogy megismertem őket. 😊
Remélem ők is így vannak ezzel, főleg, hogy átváltoztattam a konyhájukat😀
Innen indultunk.









Aztán jött a festés
,










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése