2019. október 21., hétfő

A STÚDIÓ

Mindig van új a nap alatt! Az ember élete tele van kihívásokkal, amit meg kell oldani. Fiatalabb koromban nagyon nehezen viseltem a változásokat. Görcsösen ragaszkodtam a dolgaimhoz. A blogom mottójaként is azért használtam már évek óta a kedvenc versemből ezt az idézetet:   ...amit nem kezdhetsz el újra, csak azt szabad megsiratni" hogy szoktassam magam az elengedéshez :)
Ma már könnyebben mennek ezek a dolgok, de nem azért mert "hozzászoktam" , hanem azért mert , ahogy telik fejünk felett az idő másképp állunk az élethez, átértékelünk dolgokat.
Na, így volt ezzel az új stúdióval is.Az előző bérlemény volt, úgy alakult , hogy visszaadtuk, nehéz szívvel de érett ésszel :D megváltam tőle és azonnal tervezgetni kezdtem a másikat, otthon.
Adott volt egy helyiség , ami a padlásfeljáró szerepét töltötte be. Előtte nyitott tornác egy hatalmas pinceajtóval. A tervem az volt, hogy a külső részt téli kert szerűen beüvegezzük, majd, egybenyitjuk a belső résszel, ahová vizet be és kivezetünk, majd kis konyharészt alakítok ki elől, hátul meg egy hatalmas asztal a munkához.
Ez így leírva 4 másodperc, kivitelezve meg négy hónap.

A cél a szemem előtt lebegett

A rombolás első pillanatai, amin nem vettem részt.

Így kezdődött minden.
Igaz , megbeszéltük, hogy az üvegezés egyelőre elmarad, júliusban elutazunk 10 napra a szülőföldre, majd , ha megjöttünk nekiállunk és , ahogy sikerül , lassan , elkezdjük csinálgatni.
Erre, amikor 10 nap után hazaértünk ez fogadott:
Be volt üvegezve a folyosó!!!!
Én hírtelen azt hittem nem is otthon vagyok :D . A boldogságtól sírtam, puszilgattam a fiúkat, hogy hogy voltak képesek ezt mind a hátam mögött véghez vinni.?! 
Tény, hogy nagyon boldog voltam. 
Mindjárt belevetettem magam a munkába. Illetve tettem volna a dolgom, de még nagyon sok férfimunkára volt szükség. A plafonra lambéria került, amit fehér lazúrral előtte lefestettem
Kapott egy szigetelést is, ugyanúgy mint a padló, ahová natúr hajópadló került.
A konyhapult fölé szeletelt téglát terveztem. Meg is vettem , jó repedt, törött, rusztikus fajtát. A férjem burkolót hívott, mert nem bízott a kőműves tudásomban. A lépcsőket, már én búrkoltam ( meg is látszik) 

A falakat festettem, a téli kert padlójára linoleumot választottam. A bejárat melletti falat ahhoz diszítettem, ütött-kopott csempemintásra. 

Időközben elkészült a konyhapult
És lekerült a külső rész burkolata is.

 Az egyik oldaláról befalazott ajtóból fogas készült.


 Pár részlet a falakról








És aztán megtelt élettel.

 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése